Efter förra årets guldägg i annonsering för Unicef, blev det “bara” silver i år. Nästa år kommer vi tillbaka och tar guldet igen. Men roligt med medalj!
Branschtidningen Resumé intervjuade vår Copywriter och Vice VD Lina Franzon. Klart läsvärd och lätt att hitta. Den finns nämligen här!
Sveriges första cola tillika otroligaste läsk ger sig in i fajten om den svenska marknaden på riktigt! Med ny design, uppdaterat recept och ett oslagbart självförtroende kör vi så det ryker.
Matsmart (som heter Motatos utomlands) har en smart idé gällande mat. Nämligen att man inte bör slänga 100% dugligt livsmedel pga tryckfel, kort datum eller annat trams. Matsvinn har blivit ett enormt, globalt problem som vi måste göra något åt. Matsmart gör något åt det. Vi gör reklam för Matsmart.
Audis satsning på elbilar, mild- och laddhybrider börjar verkligen ge utdelning. Just nu visar vi upp deras andra stora drömelbil i utomhusformaten big size och super size, alltså riktigt feta premiumformat. Go big or go home och allt det där.
Årets första resultat från Resumés tävling “Månadens Ljud” har kommit. Där belönas tydligen den bästa radioidén från de fyra (4) senaste månaderna, vilket kanske är lite ologiskt, men vad spelar det för roll när man vinner? Vår guldäggsnominerade Nyårsdikt för Mind kammade hem förstaplatsen. Känns kanon.